Yavuzzynpmhra Ynss ohh maşallah sizinde az kalmış🥹 Evet ben hamileliği zor bulurum hep, 3.hamileliğim benim 3 çocuğum var bu 4.olacak nasipse, ikiz büyütüyorum hamilelikten daha kolay geliyor bana büyütmek🫠😃
Yavuzzynpmhra Aleyo03 bu Chatgpt ninde bilmediği şey yok bacım😃 Maşallah bebişe tamamen burdayım diyor he😍
Yavuzzynpmhra gurbette_bir_anne kilosu gayet iyi aslında neden kilo alması lazım dedi acaba. Hayırlı vakitte gelsinler ben hamileliği hiç sevmiyorum ama erkende gelmesinler🥹
gurbette_bir_anne Yavuzzynpmhra Benim ikinci hamileliğim ilki çok güzeldi doğurmak istemiyordum ama bu çok zor geçiyor bir an önce sağlıkla kucağıma almak istiyorum
R_busra49 Yavuzzynpmhra valla hiç gelme bacım buralara buralar çok zoor zaman geçmiyor sıcak bitmiyor sanki iki yıldır hamile gibiyim
Mervennur1 Yavuzzynpmhra 31+6 haftalık şuan en son 1 hafta önce 1850 gr demişti doktor tahmini doğum 26 Eylül gözüküyor ☺️
MadameHappy34 Yavuzzynpmhra 29+5 😬 Doktor ısrar ile 18 Ekim dese de ben oğlum da 2 hafta önce doğum yaptım verdikleri tarih den bu kez de öyle olduğunu düşünüyorum ve eylül de doğum olur diyorum üstelik kız çocuğu 😄neyse son kilomuzu 32 haftalıkken öğreneceğim ❤️ 39 gibi doğarsa mükemmel olur 38 de kardeşimin düğünü var.
Yavuzzynpmhra gurbette_bir_anne benimde üçüncü hanileliğim canım o yorgunluğu o kadar iyi anlıyorum ki
Aleyo03 @Yavuzzynpmhra Aynen bacım maşallah ben burdayım diyor artık 😅 her şeyi ona sorar olduk valla
Dupdurubirhayat Mavi37 benim kızım da öyle dedi doktor yarım kilo aşağısı doğdu boyu uzundu hiç korkmayın kilo oynayabilen bişey