Yavuzzynpmhra Selam kızlaaaar 🤗🤗 Benim yavrucuğum 2 gün sonra 30 haftalık oluyor. 38de doğurtacak doktorum nasipse. Şuandada karnımın büyümesi kısıtlı hareket etmek dışında herşey yolunca , 28de bebişim 1440 gram 34 cm di. Sizde durumlar nedirrr 😍😍
Edizhr Yavuzzynpmhra 33+1 den selamlar özeldeki Dr 28 Ağustos da alırım dedi ama ben devlete gidiyorum doğumu devlette yapacağım Ağustos 12 randevum var baklmm ne diyecek ama muhtemelen 39 u bulurum
Bumah Yavuzzynpmhra maşallah kilosu ne kadar güzel benim 1300 e 38 cm ne yiyosun ne içiyosun banada söyle
Mavi37 Yavuzzynpmhra 33 haftadayım suan 43 cm 2500 kilo bebek uzun boylu ve kilolu olacak diyor soktor ve normal doğuma yonlendırıyor anlamadım ben nasıl cıkıcal ordan o kılolarla 🤣😅 bugun oyle dıyınce ıcıme dogum korkusu geldı sabahtan berı onu asmaya calısıyorum. Rabbım hepımıze hayırlısıyla kolayından dogumlar nasıp etsın
Yavuzzynpmhra Bumah bacım ben 45 kilo ile hamile kaldım, geçen ayda kilo vermişim 54e düşmüşüm , çok iştahsızımdır inan bir şey yemiyorum desem yalan söylemiş olmam. Ama kahvaltımda kaşar muhakkak olur kaşar çok kilo aldırıryor diyorlar
Yavuzzynpmhra Mavi37 arkadaşım 4250 bebişi normal doğurdu ama epey kesik atmış doktoru🥹 Olsunn sağlıklı olsun bebişiniz de nasıl doğduğunun çolta önemi yok🫂
Dupdurubirhayat Mavi37 benim kızım da öyle dedi doktor yarım kilo aşağısı doğdu boyu uzundu hiç korkmayın kilo oynayabilen bişey
Ynss Yavuzzynpmhra selamlarr 33+5 Hafta 1810 gr 40 cm di bakalım şu sıra sıcaktan hiç bir şey yiyemiyorum maalesef sadece sıvı tüketiyorum inşallah kilo alıyordur bebiş çok kilo almadım ben ama artık iyice yoruluyorum bi çamaşır atsam 15-20 dk yatmak zorunda kalıyorum belim ağrıyor hemen kendi işini bile yapamamak gerçekten çok zormuş
Yavuzzynpmhra Ynss ohh maşallah sizinde az kalmış🥹 Evet ben hamileliği zor bulurum hep, 3.hamileliğim benim 3 çocuğum var bu 4.olacak nasipse, ikiz büyütüyorum hamilelikten daha kolay geliyor bana büyütmek🫠😃
Aleyo03 En son 33+0 da gittim kontrole kızımın kilosu 2093 gr boyu da ortalama 44 cm (ama emin değilim chatgbt ye sordum boyunu femur uzunluğuna göre bu sayıyı verdi) normal istiyorum bakalım. Bu ara ciğerlerimin altı acıyo sanki organlar sıkışıyor gibi hissediyorum birde bebişin ayağını net hissediyorum dokununca sağlıkla doğururuz inşallah 😇🥰
Yavuzzynpmhra Aleyo03 bu Chatgpt ninde bilmediği şey yok bacım😃 Maşallah bebişe tamamen burdayım diyor he😍
Hulya_Bal Yavuzzynpmhra 32+6 gunluk 2227 kg 42 cm dedi dr 18 Eylül tahmini tarihimiz simdilik normal görünüyor dogum hayırlısıyla gelsin bebislerimiz 🥰
gurbette_bir_anne Yavuzzynpmhra 32+5 geçen kontrolde 2800kg 35 cm dedi bebek biraz daha kilo alması lazım dedi yalancı sancılar var ve berbat geçiyor çok sıcak 🥵 biran önce doğurmak istiyorum
cavbella gurbette_bir_anne ben kızımı 40.haftada 3kilo ile doğurdum doktor nasıl kilo alması lazım der şaşırdım
Yavuzzynpmhra gurbette_bir_anne kilosu gayet iyi aslında neden kilo alması lazım dedi acaba. Hayırlı vakitte gelsinler ben hamileliği hiç sevmiyorum ama erkende gelmesinler🥹
Aleyzeee Yavuzzynpmhra 1 gün sonra 34 haftalık oluyoruz bizde erken doğum riski ile yüzdük yüzdük sonuna geldik anneden doğma iki kalcam çıkık olup küçükken amaliyat oldum için 36. Haftamda ortapedi onay verirse normal yoksa 36. Haftamda sezeryan günü konuşcaz ☺️
Burcutku 34 hafta oldum bende normal doğum Eylül 15dedı doğum için doktorum ama belli olmaz tabiki 15 gün önce 2,100 gramdi bebeğim Sağlıcakla zamanında gelsinler iniallah🌸💕
Tugcender Yavuzzynpmhra 32+3 üz canım geçen hafta 1628 gram dedi nst ye başladık sezaryen olucaz nasipse dolapları bugün geldi hazırlıklara başladık ♥️
Aleyo03 @"gurbette_bir_anne Ben 33 de gittim 2093 gr çıktı ve doktor haftasıyla uyumlu dedi bana ne zayıf ne çok kilolu. 2800 gr a nasıl kilo alması lazım dedi ki doktor