Pembe_bulut bymiraymom daha erken ya söylense de yanılma payı oluyor o haftalarda bence. Az daha sabrett 😂
Naazli bymiraymom hamileliğimin ilk zamanları özel ve devlet birlikte gidiyordum. İkiside 12. Haftada cinsiyeti söylemişti
ceydali 13.haftada devlet hastanesinde doktorum 16dan önce göremeyiz cihaz kötü dedi ama bir hafta sonra cinsiyeti çok net gördüm söyliyim mi dedi kağıda yazdırdım. Şuan bakmaya cesaret edemiyorum acaba yanlış mı görmüştür sonra değişir mi diye