bymiraymom Merhaba Devlet hastanelerinde cinsiyetin görülse bile söylenmediğine uzun süre beklendiğine dair bir duyum aldım. Kaçıncı haftalarda söylüyorlar acaba doğru bilgi mi🥹
Mizgin2020 bymiraymom devlette 16 haftada diye biliyorum Özelde 14 hafta da doktora bağlı 12 13 haftada da söyleyen var
staRmama bymiraymom bu hastaneden hastaneye değişiyor. Ben özelde 12. Haftada öğrenmiştim devlet 18 de falan bile net söylememişti. Bu gebeliğimde de özelde öğrenirim büyük ihtimalle
bymiraymom defnekusum bugün kontrolüm vardı yanımda bekleyen abla ile muhabbet ettim 19 haftalık oldu daha yeni söylediler dedi ben bir şok oldum kac kere soyleyin dedim sagligi daha onemli diyip durdular dedi😅 inşallah bana da öyle yapmazlar özele gitmek mecburiyetinde kalacağım
Pembe_bulut Doktor nerde olursa olsun cinsiyeti net görürse söyler. Bazı hastanelerde ultrason cihazları kötü oluyor hemen göremiyorlar. Ben devlette 15+3 de öğrendim.
Pembe_bulut bymiraymom daha erken ya söylense de yanılma payı oluyor o haftalarda bence. Az daha sabrett 😂
2205 bymiraymom evet riske atmıyorlar ve makineleri iyi değil göremiyorlar ben detaylıya kadar öğrenemedim
mrp2023 bymiraymom özel hastaneye gidiyorum 16.haftada öğrendim bence tamamen doktordan doktora değişiyor
Cans__ Devlette ikizlerimin 12 haftalıkken cinsiyetlerini öğrendim. Doktora bağlı bu tamamen ve biraz da makinesine
Deletedmom_297 bymiraymom benim üniversitede bir hocam aslında bir kanla bile bebeğin cinsiyeti belirlenebiliyormuş ama bu çoğu ülkede ki türkiyedede yasakmış aldırma mevzusu olmaması için demişti ki bundan 10 yıl önce
cokkasmabeabi bymiraymom 12 26 gibi diyorlar bazen, bazen de detaylıyı bekle diyorlar doktordan doktora değişiyor
Sevdece bymiraymom doktora cihaza gore değişiyor bence ayni hafta iki doktora gittim biri hicbir sey söylemedi. 13.haftada perinatoloji doktoru erkeğe benziyor ama kesin diyemiyorum dedi.