Mizgin2020 Benim doktorum sezarla anlasmaliydi ama o hastane hakkında baya sıkıntı duydum. Normal istediğim için doktorum şehir hastanesinde yap dedi 30. Haftada gitmeye başladım 33 oldum ve memnun kaldım. İnşAllah hepimiz için güzel geçer ama daha sizin erken ve anlaşma yapmazlar sanırım belli haftadan sonra yaparlar. Fiyat güncellemeleri falan da gelir ya ondan ama ben arastirdigim zaman güzelyalıda Gülşah, Perihan, hülya hanım çok önerilmişti, balcalıda da Mete hoca, bilginiz olsun 🎀