ikincibezelyeayak Mucize0 Bir şey olmaz bende yiyorum , yediklerimizin tatları belirli bir oranda az da olsa amnion sıvısına geçiyor . Yanı bebeğe gider tadı değişir ama ay ağzım yandı modunda olmaz 😬
staRmama Mucize0 hahaha bir şey olmaz ben doğum yaptığım zaman canım acı bir şey istemisti babam da ya sütün acı olursa demişti o geldi aklıma 😂
Mucize0 staRmama Aman babanız iyiki tutmus sizi valla emzirirken yeme diyorlar zaten iyi yapmış babaciginiz ☺️☺️
Mucize0 G3434 Yaaa benim çocukda acıyı sevecek inşallah sevsin sevsin :)) ama insanlar hamileyken tatli aşerir benim acı aşermem de bi komik oldu 😄
G3434 Mucize0 inşallah sever acı kadar güzel birşey yok çünkü🤭 valla benimde canım ekşi ve acı biseyler çekiyor sürekli🥰 acı ağır basıyor hatta