yagizinannesii Kızlar aşırı bulantım var. Ne iyi gelir önerilerinize açığım. İlk gebeliğimde bu kadar yoktu. Bunda herşeyden tiksindim.
vanilya_kokusu yagizinannesii aynı durumdayım sürekli uyumak istiyorum bişey yiyemiyorum sabah çok kötü bir şekilde uyanıyorum üstüne de kusma🥺
melisaemirhan yagizinannesii Bende 5+5 haftalığım iki gündür ne kahvaltı ne yemek yiyebildim kusmayı sevmediğim için kendimi zor tutuyorum kokulardan tiksinmelerimde başladı inşallah geçici bi durumdur 🥺
emirmom yagizinannesii limon koklamak tuzlu çubuk kraker yemek Vede mide bulantısı ilacı kullanmak Gerçi ben kullanıyorum yinede kusuyorum bünye meselesi herhalde birazda
yagizinannesii turkuaz61 benimde aşırı ağrım oluyor kasıklarımda kramp gibi. Doktoruma sordum normal dedi.
Mihrasina_ turkuaz61 benimde öyle sadece çok iştahım kapandı doyacak kadar yiyip üstüne başka biley yersem ozman midem almıyo
momyays @turkuaz61 bende öyle onuda yüzüstü uyurken ağrıdı diye farkettim onun dışında yatakta dönerken cok nadir ara ara saniyelik sancı giriyor o kadar
yasen1 Aşırı uyku var ağzında bı değişik tat göğüslerde sızı mıdem arada bulanıyor çok ayakta duramıyorum valla benımde ilk böyle değildi
yasen1 yagizinannesii aynı benımde öyle arada midem tuhaf oluyor değişik havalar zaten ateş kendı ateşimiz yetmez gibi😂
Aleynadiyorki Bende öyleydim mide bulantısı hapı kullanıyorum doktorum yazdı biraz uyku getiriyor ama tavsiye ederim yine daha iyi hissediyorsun
yagizinannesii Tgbylmz22 yeşil elmayı denedim gerçekten iyi geldi. Ama tuzlu kraker gitmiyor ağzımda büyüyor sanki. İçim almıyor