Bebivekedi şimdi bize göre şiddetli gelen bir durum onların alıştığı şeyler olduğundan aslında bol su önerisinde bulunması çok normal. Zaten değeriniz çok çok yüksekse bir şekilde hastaneye başvuracak kadar kötü olup başvuracağımızı biliyorlar. Evden sorduğumuzda muhtemelen bizlerin abarttığını düşünüyorlar. Kendisi tahlil istemiyorsa sağlık ocağı ya da acile gidip tahlil vermeye çalışın değerlerinize göre tekrar öneri isteyin. Ben hep ağrı çektim ama hiçbir zaman tahlillerimde enfeksiyon aman aman yüksek çıkmadı. Cidden de bende çok su içerdim ama biraz daha arttırdığımda geçtiğini farkettim. Verip verebileceği ilaçlarda ya fitil ya da augmentin antibiyotik. Bunu bildikleri içinde zaten doğal yolla atılsın istiyorlar