İki gündür idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum geçer diye bekledim aslında beklememek gerekiyormuş tecrübesizliğim oldu doktoruma da çok yazan herşeyi soran biri değilim bugün güzel güzel yazdım tüm şikayetlerimi bana yazdığı tek şey bol su için gaz olabilir yani açıkçası biraz takmadığını hissettim ben mi yanlış düşünüyorum