yarensl bence bu çok göreceli bir konu çünkü benim doğumum bana göre kolaysa sizin doğumunuz size göre zor olabilir ama inşallah Allah gönlünüzce ne istiyorsanız onu size versin Ama şunu diyebilirim ki doktorların dedikleri şeyleri harfiyen uyarsanız Bu mümkün de kolay bir şekilde doğumunuz gerçekleşir Ben gebeliğimin son iki ayında doktor onaylı Spor hurma ananas ahududu yaprağı çayı tarçın adaçayı vesaire gibi ürünler tükettim sıcak su altında perine masajı yaptım Hindistan cevizi yağı ile benim doğumum benim için kolaydı zorlanmadım pek 39+0 doğum yaptım ve hiç dikişim yok bu belki genetiktir bilmiyorum ama ben de dikiş olmadı ekstra zaten ben bir önceki gün muayeneye gitmiştim o gün doktor benim açılmamın olduğunu söylemişti zaten ertesi gün de o şekilde doğuma gittim. 🥹🥹