Irem5858 meyvelerdeki şeker oranı çok yüksek olduğu için meyveyi kesmiştir doktorunuz özelliklede kavun karpuz gibi hepsi çok tatlı buda şekerle bağlantılı olduğu için suyunuz fazlalaşmış olabiilir doktorunuz ne diyorsa mutlaka dinleyin gece meyve yemektense doktor izin verirse eğer öğlen ufak bi tabakta nefsinizi köreltmek için yiyebilirsiniz ben hamileliğimin başından beri meyve saatini öğleye getirdim akşamlarıda yediğim oldu tabiki ama genelde hep öğle şekerle ilgili sorun yaşamadım