ikiprensannesii_ vanilya_kokusu Allah yardımcımiz olsun inşallah bu bebisler gelişinde sağlıklı razıyım valah
Demdem08 ikiprensannesii_ Merhabalar, benimde 2. Ci sezeryan olacak 38+3 de doğum olacak.. Gün aldık.
ikiprensannesii_ Demdem08 ay darısı bana inşallah hemen hemen yariladik yolu sağlıcakla alın inşallah 💞 acaba aynısımi olucak diye hep merak ediyordum teşekkür ederim yorumunuz için 💞🥰
ikiprensannesii_ Ebebeg sanırım birazdan kiloyla alaka olemi ay bunu bilmiyordum teşekkür ediyorum size bu Bilgi için
ikibaloglanannesi ikiprensannesii_ İkinci oğlum devlette 39+1 de alındı. Doktorumun verdiği tarih ve günde geldi hayatımıza.
ikiprensannesii_ ikibaloglanannesi hoş gelmis miniginiz sağlıcakla büyüsün inşallah 💞 darısı bana ikinci olucak ama ilki gibi heyecan var üstümde
vanilya_kokusu ikiprensannesii_ valla düşünüyorum da bilmiyorum ya mide bulantısındsn oldum olası nefret ediyorum fobi gibi
Demdem08 ikiprensannesii_ Amin çok sağolun. Sizde öyle saglıkla kolaylıkla alın bebeğinizi kucağınıza 😍🤍🙏 Bebeğin duruma görede değişiyor aslında sezeryan süreci.. suan 35+4 haftalık hamileyim. 20 agustosa gün verdi doktor iyi giderse 39 da olabilir duruma göre diyor..
ikibaloglanannesi ikiprensannesii_ Teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️ Evet evet ilk gibi çok heyecanlı oluyor gerçekten. Doğuma giderken ellerim titriyordu heyecandan🥰 sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza 🌺
ikiprensannesii_ ikibaloglanannesi çok teşekkür ederim 🥰 Allah razı olsun inşallah inşallah hayırlısıyla kavuşuruz 18 haftadayim cinsiyetiniz hala belli değil bir erkek dedi bir kız dedi ama ben erkek hissediyorum bakalım hayırlı olsun
hhaziran ikiprensannesii_ vaktinde olsaydı 38+0 / 38+1 de alacaktı doktorum. İlk hamileliğimde de 38+3 te alınmıştı. Bir arkadaşımın doktoruda 39 dan önce sezaryene almıyorum demişti, 39+0 da almıştı. Her doktor farklı sanırım
ikiprensannesii_ hhaziran evet evet fark ettim her doktor farklı haftalarda alıyor hayırlısıyla gelsinler. İnşallah
Sudedemirer Önceki dogumuna baglı aslında 40. Haftada dogum yapmışsın bunda 39 a kadar bekleyebilirler ben ilk dogumu 37+0 da yaptım riskli bir grbeligim vardı doktor 36 dan sonra sık takibe alıcam 37 yle 38 in arasına gün vermeye çalışıcam dedi
ikiprensannesii_ Sudedemirer acaba bu sefer gitsem soylermi hangi hafta alacağını. Çok heyecanlıyım ya