ikiprensannesii_ Kizlar benim ikinci gebeliğim ilk oğlum 40 +3 geldi herşey normaldi son dakika sezeryanla alındım şimdi 18 haftadayim. Buda sezeryan olucak ama kaçıncı haftada sezeryanla alınıyor çok merak ediyorum
vanilya_kokusu ikiprensannesii_ benim de ikinci sezeryan olacak 40+2 de doğdu makat gelişi di buda 38 falan da alıyorlar sanırım
Sevgii_ ikiprensannesii_ benimde sizin gibi 40+3te son dakika sezaryen alınmıştım. Devlet hastanesi takipliyim dün gün için görüştük henüz 1 doğumun olduğu için 39. Haftada almak daha iyi dediği için tam 39+0 gün vereceklermiş pazartesi günü anesteziyi göreceğim şuan 36+2
ikiprensannesii_ Momcrn anladım canım teşekkür ederim yorumun için yani 9 ayı bitirmeye 1 hafta kalincami aliolar
Zeynepackgz ikiprensannesii_ kndiside gün veriyot ama sende 38 den sonra bir sknti yoksa gün soyleyebiliyorsun
ikiprensannesii_ vanilya_kokusu anladım sağ salim alın kucağıniza inşallah. Kuzum hayırlısı olsun merak ettiğim biseydi teşekkür ederim yorumunuz için
Meleekdincc İki sezeryan arası kaç sene acaba benim kızım tam 4 yaşında 2 aylık hamileyim sezeryan mı olurum acaba yine
ikiprensannesii_ Meleekdincc benim kız kardeşim 3 çocuğunu 2 çocuk arasında 5 yaş vardı yine sezeryanla doğurdu
ikiprensannesii_ vanilya_kokusu aynen benimki ara ara gündüz oluyo ama en çok sbaah aç karinla bitiyorum
ikiprensannesii_ vanilya_kokusu Allah yardımcımiz olsun inşallah bu bebisler gelişinde sağlıklı razıyım valah