[silindi] Mahserus ben gittim , çıkmamış. Akşam düşebilir sisteme dedi. Sağlık ocağında doktor onaylamadan sisteme düşmüyormuş. Ama daha çıkmamıştı sonuç
simgenuryilmazz [silindi] vitaminlerime de bakılmıştı sabah onlar düştü sisteme ama beta hcg yok hâlâ
AnneeeG1 Kızlar bat 30 ben 28 Temmuz da kan verdim negatif çıktı ama henüz regl olmadım sizce varmıdır
AnneeeG1 [silindi] yumurtlamanın üstünden 12 gün geçtikten sonra kan verdim aslın geç döllenme ihtimali yok bence
pembemomy [silindi] benim bat 1 Ağustos ama pazartesi Salı erken gebelik testi yaptım negatif çıktı pozitif ihtimali varmı bilmiyorum