Deletedmom_8793 [silindi] benim son adet tarihim 30haziran pazartesi kan verdim 119 çıktı salı idrar testi yaptı ikiside kıpkırmızı oldu yarın yine kan vereceğim
pembemomy [silindi] benim bat 1 Ağustos ama pazartesi Salı erken gebelik testi yaptım negatif çıktı pozitif ihtimali varmı bilmiyorum
yasemiinsari simgenuryilmazz Bugun erken gebelik testi yaptım silik cıktı yarin kan vermeyi düşünüyorum cok umudum yok gibi
[silindi] simgenuryilmazz ben de verdim öğleden sonra çıkacak. Haber edelm birbirimizee benm de silik çıkmıştı
Mahserus [silindi] rabbim önce isteyen herkese sağlıklı evlat nasip etsin hamilesinizdir inşAllah daha sonrada bana nasip etsin aminnn
Mahserus [silindi] bekliyorum sonucu bizimlede paylaş hayırlı haber al gönlünden geçen neyse o çıksın
[silindi] Mahserus ben gittim çıkmamış. Düşmemiş sistem sıkıntılıymış. Akşam bak çıkar dedi onaylarız dedi. Onlae onaylamadan e nabızda görünmezmiş zaten