isimsiz12 zehraninannesii sanırım erkek ama ben kız istiyorum ya belirtiler vs hep kız yönünde ama doktor net bişey demedi 2hafta sonra netleşicek Allahım nolur kızım olsuunn lütfeennn
Ozlemkaan zehraninannesii benim de bakalım ya Aralık sonu ya Ocak başı olacak, ikinci bebeğim bir kızım var şimdi bir de oğluşumuz geliyor 🤗
orgunaryus Benim de ocakta olacak inşAllah, 15+0 cinsiyet tam belli değil ,%80 kız dedi ama belli olmaz Allah bilir , merakla bekliyoruz
zehraninannesii Zamazingo Rabbim gonlune gore wersin cnm benim de 14+3 daha gitmedim hastaneye acaba gitsem belli olur mu
orgunaryus Zamazingo sağlıklı hayırlı evlat olsun bebişlerimiz . Ben de merak ediyorum cinsiyeti zaman da geçmiyor 12 gün sonra randevum.
zehraninannesii Zamazingo randevu almadım daha gülüm ama 1 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum Hayırlısıyla kucağımıza sağlıkla alalım yawrularimizi:)
Sultansultis benim de ocak ortası görünüyor, 15+5teyim. 12.haftada cinsiyet ultrasonda erkeğe benzetildi %60 erkek dendi fetal dna’da kız olduğunu öğrendim. inşallah bir sonraki randevumda cinsiyetini ultrasonda da doğrulayacağız 🥰 zaman geçmiyor günler çok yavaş ilerliyor bir asır gibi geldi
zehraninannesii Sultansultis benim ilk çocuğum erkeğe benzetildi sonradan gittim tam kesinleşmişti fetal dna testini bilmiyorum hiç yaptırmadım nasıl bir test ki o -_-
Sultansultis Zamazingo ben 12. haftamda yaptırmıştım 6bin TL’ye, üniversite hastanesinde olduğu için uygun fiyatlı
miracsmom_ benceyn bizde bugün tam 18 olduk günümüz aynı benimde oğlum erken gelmeyi planlamazsa ya da seneryana dönmezsek 1 ocak kısmetse kucağımda🥰🥰