hazar07 Hanımefendi postunuza umut olmak için girmiştim, farkındaysanız da bu testle öğrendim, şuan 26 haftalığım falan yazmışım. Sizde çıkıp umarım benimki yanlıştır demişsiniz. Bende sizin beni terslediğinizi düşünerek ve korunmadığınızı düşünerek neden doğru düzgün korunmadınız demişim ve uzamış gitmiş. Ben kötü niyetle söylememiştim, ama siz kötü niyetle anlamışsınız. Ve çevremde de gerçekten korunup hamile kalan yok, ama sağlık üzerinde okuduğum ve burda gördüklerimden biliyorum her yöntemin korumadığını. Mesela kendim için söylüyorum 4 sene korunduk ve hamile kalmadım yani, ondan bahsetmek istemiştim. Siz çok terslediniz ve bende ilk defa birini bu kadar tersledim, ama sonda ağır konuşan sizdiniz..