hazar07 Yazcak, dicek bişey bulamadım. Yazıp yazıp sildim daha doğrusu. Çünkü onu yazsam ağır gelicek, bunu yazsam senin yazdıklarının yanında hafif kalıcak. Allah herşeyi görüp, biliyor…. Yazdıkların da beni çok üzdü mesela. Çünkü ilk defa bu platformda biriyle böyle bir konuşma içindeyim. Bu zamana kadar herkese destek olmaya çalışmışken, sizinle zıt düşmem ve böyle ağır şeyler demeniz çok zoruma gitti. Tabi bundan banane dersiniz. Birbirimizi tanımıyoruz ama ikimizde bir anneyiz sonuçta. Ve ölümlü dünya… Rabbim hakkınızda hayırlısını ve kalbinize ferahlık versin, başka bişey demek istemiyorum.