benim-kalbim-o
Benim kızlarımın adı da
Elif elisa
Zeynep elen
Ahsen betül
Ve biz hep iki isim kullanıyoruz bu sizin o ismi nasıl söylediğinize baglı siz ne söylerseniz karsı taraf onu algılayıp ikisini kullanacaktr ilk kızımda elisa daha yogun kullanılıyo ama uyumsuz oldugu için ben elisayı kullandırtıyorum 😀kendi ekledigimi yani
öykü cok güzel bi isim eliz de hoş ama tabi bunca yorumdan ve eşinizin aslasından sonra içinize sinmeyebilir ya ikisini koyun yada öykü içinize sinmiyorsa ortak farklı bi karar verin