benim-kalbim-o Bir türlü isim konusunda anlaşamıyoruz ben Eliz istiyorum o ise Öykü istiyor kızına Öykümm diye hitap etmek istiyormuş 🥲 oğlumda benimle aynı fikirde oda Eliz istiyor eşim bu ismi koysanda ben kullanmam diyor Eliz ismine ısınamıyorum diyor napacağımı şaşırdım son kararı bana bırakmış ama onunda razı olmadığı ismide koymak istemiyorum napim sizce siz olsanız ne yaparsınız 😌
Aysunays benim-kalbim-o Ben de sizinle benzer bir durumdayım Duru koymak çook istiyorum ama eşim istemiyor diye vazgeçmek zorunda kaldım.🥲 Eşimin de içine sinsin istiyorum çünkü.. Bu arada Öykü çoook tatlı bir isim benim de isim listemde var. 🤩
Meral_56 benim-kalbim-o Sizi üzmek istemem ama Eliz zaten anlamı güzel bir isim değil. 🥲 Öykü ismini ise hep çok sevmişimdir çok tatlı nahif bir isim
benim-kalbim-o Elilar2225 yaa öyle söyleyince bende o isme yanaşmadım değil aslında ama elizde kulağa hoş geliyor o yüzden çook kararsızım ☺️
benim-kalbim-o GmtpeeN iki isim istemiyoruz ikimizde ondan bu kararsızlığımız ya benim dediğim olacak ya eşimin 😊
GmtpeeN benim-kalbim-o bir kızım kucağımda bir kizim karnımda baba kız ilişkisi cok farklı bisey ya gerci kızlarımın adini ben koydum ama 😄ortak bir isimde karar verebilirsiniz
benim-kalbim-o GmtpeeN anlaşamıyoruz işte o ortak noktada ama yorumlara bakılırsa Elizden vazgeçecem gibi 😁
benim-kalbim-o Aysunays ya bizimde isim listemizde duru da vardı ama eledik onu şuan öykü ile eliz arasındayız bizde 😁
peroksizom Okulda öğretmenim bende eliz ismini koymayı çok istiyordum ama öğrencimde görüp isminin anlamına baktığımda “emir veren prenses” anlamı taşıyor, ve gerçekten eliz isimleri öğrencim öyle maalesef O yüzden bende üzülerek bu isimden vazgeçtim :(
benim-kalbim-o peroksizom yaa öyle mi gerçekten bide agustosta doğacak burcuda büyük ihtimalle aslan olacak gibi hem isminin hem burcunun özelliklerini taşırsa vay halimize o zaman 😁
Asenassmom benim-kalbim-o kusura bakmazsanız ikisinide beğenemedim ama eliz e bakarak öykü yine daha iyi bence 🤷🏻♀️ veya öykü eliz iki isim
Serde55 benim-kalbim-o Öykü daha iyi bir tercih kesinlikle Eliz’in gerçek anlamı iyi değil: https://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1