Ranni Ben bugün başladım :) cızbız köfte koydum derin dondurucuya 3 kilo kıyma aldım iç harcı vs derken baya oldu bizi güzel idare eder doğumdan sonra köfte gayet iyi olacak emzirirken hem de pratik. Memlekette anneme yaprak sardırdım 2 kilo onu koydum 3 kilo mantı koydum mantıyı hazır aldım şimdi tam mevsimi iken yarın bamya haşlayıp koyacağım.
Poaça, kurabiye, mozaik pasta, islim kebabı, dolma, börek de yapacağım. Nohut ve fasulye haşlayıp koyacağım. Bir de et konserveliycem kavurma yapacağım onu da buz dolabında muhafaza edeceğim aşırı pratik oluyor annem çalışan bir kadın olduğu için hep yapar dolabına koyar çok güzel olur bende yapacağım. Domates konservesi yapacağım. Bir de patlıcan ve biber kurutucam biraz da doldurur atarım dondurucuya şimdilik aklıma gelenler bunlar 🤍🤍