Msbem Mellekk canım özelde hangi doktora gittin ? Bende adapazarımdayım devlete gidiyorum şimdilik cinsiyet zamanı özele gitmeyi düşünüyorum inşallah Sedat Umur yada Remzi Eren
Msbem 3 oğlumu da 16 san önce öğrenemedim 😔 hatta ikincisini özele gitmeme rağmen 20 hafta söyledi üçüncü 18. Hafta kesinleşti bakalım bunda nezaman öğreneceğim erken ümidim yok ama
Ervazeynep Merhaba arkadaşlar 12+3 günlük hamileyim, dün doktora gittim , kendi doktorum kıza benziyor kız dedi, sonra ense kalınlığı ölçümü için ultrason doktoruna göründüm, o da erkek dedi. Bu durumu yaşayan varmı? Hangisi doğrudur
DenizErdal Sahrabolt inşallah canım bende kız bekliyordum ama biraz batıl olsa bu sene erkek çoğunluk var ya😍😁
GamzeAltndas Sahrabolt ben15+0 da kızım olcağını öğrendim . Canım bebiş gösterirse öğrenirsin inşallah gösterir🙏🏻❤️