Sahrabolt DenizErdal oyyy yerim maşallah 💙ben de kız istiyorum sağlıklı olması öncelik ama poncikbi kiz ınsallah 💕💕
DenizErdal Sahrabolt inşallah canım bende kız bekliyordum ama biraz batıl olsa bu sene erkek çoğunluk var ya😍😁
Sahrabolt Mellekk ınsallah ya temennim o yönde öğrenmek istiyorum bu sefer devlette doktorun vicdanına kalıyor 😑
Mellekk Sahrabolt devletteki doktor bana 16-17 de söylerim demişti. Seninki de söyler büyük ihtimal merak etme :)
gdaslik Bizim 12. Haftada erkek dedi 16. Da kız annemler hala inanmıyor kız olduğuna ben de tereddütte kaldım detaylıya kadar kızım olcak oğlum olcak diyemiyorum 😂😂
Sahrabolt CnsyeniHamile bende öyle valla ogrenirsem faliyete gecicem ınsallah çok sirin kiz kıyafetleri görüyorum tam alicam ya erkeksediye almiyorumm
CnsyeniHamile Sahrabolt Allah herkesin gönlüne göre versin sağlıklı olsunlar tabiki en önemlisi o 😊Daha şimdiden eline kolunu bağlıyor baksana ne büyük bi mucize Çok şükür Allah’a yaşattığı için
Denizanne Sahrabolt canım ben 12. Haftada öğrendim. Bebeğin kendini gösterirse kesinlikle öğrenirsin 🥰
Gizemyunusduman Sahrabolt bana 18.haftada kız olabilir dediler 22.haftada %100 erkek dediler bebeğin kendini gösterip göstermemesiyle alakalı bişey benimle aynı haftada hamile olan arkadaşım 14.haftada erkek olduğunu öğrenmişti benimki 22.haftada gösterdi kendini