Nazmiyehalil Mart ayi dogumluysaniz 1 yas eklemek gerekiyormus sayfaya girildiginde nasil yapilacagi yaZiyor alt kisimda zaten.
ikinciprensimgeliyor Merakliana benimde ilkinde erkek dedi tuttu ikincide de erkek dedi o da tuttu suan 22 haftaligiz oglusumu bekliyorum🤗
Merakliana ikinciprensimgeliyor ya hayırlısı. Bende ogluma arkadas olsun diye ikicide erkek isterm ama sanki kız olcak gibi hissedyrm 😍 saglıklı olsunlarda
bsrsl_2016 Hrcan bnm uçları hep öyle normalde siyah ama uçları daha çabuk yıpranıyor ya kahvemsi oluyr
Hrcan bsrsl_2016 canim yipranma olarak bakma sacin uclardan yukari dogru kahvelesicek yani bakir rengi gibi olucak ☺️
Dmlaaa Elif92 Merhaba😊 bu siteden bakmıştım https://www.chinesegenderchart.info/gender-prediction.php#predict İlk kısma doğum gününü, ikinci kısma (date of conception kısmına) son adetinin ilk gününü yazıyorsun, ona göre cinsiyeti gösteriyor takvim olarak😊 (lunar age kısmında 1 yaş ekliyor)