Elisa0110 Dcskn ay evet var hayırlı olsun canım maşallah🥰🧿 en kısa zamanda gidip kan ver. Çok mutlu oldum senin adına
Dcskn Kan verdim 21 küsür çıktı daha erken galiba ondan daha önce de vermiştim çünkü 0.200 filandı gebelik var değil mi 🥹
yucellirem Dcskn Vaarr hayırlısı olsun sağlıkla büyüsün inşallah ♥️♥️ Bence 2-3 gün sonra tekrar kan verin :)