ikincibezelyeayak Elisa0110 Var mı mı ???? Bas bağırıyor buradayım diye 😅 ne görünmeyenler gördü bu gözler Hayırlı olsun sağlıkla ilerlesin
ikincibezelyeayak Elisa0110 Sabah ilk idrarla tekrar deneyin bu kadar bariz nasıl pozitif çıkmış ya , Allah gönlünüze göre versin
Elisa0110 ikincibezelyeayak bugün de ilk idrarla denemiştim ama sonuç negatif çıktı ayın 1nde kan vericem yarın yine ilk idrarla tekrar denemek istiyorum 🤭
Elisa0110 Gögüs lerim de hassasiyet başladı hafif de bulantım var gidip kan vermemekte direniyorum. Acaba geç döllenme olabilir mi ya da adet mi olacağım. hala ümitliyim☹️
Elisa0110 Alegria en son ayın 1 de yapmıştım negatif çıkınca test kan vermeye de gitmedim. Geç döllenme ile adet gecikmesinin 15. Günün de öğrenen de varmış
Elisa0110 Alegria maşallah ne güzel darısı bana ve tüm anne olmak isteyenlere. Ben sanırım adet olucam bugün de test yaptım ama negatif nerdeyse 16 17 gün oldu çıkardı artık herhalde o yüzden ümidim yok ☹️