YuvarlanamayanPaanda Seyda-06 çevremdeki bir çok insan öyle diyor bende kesin demiyorum ama çoğunluk öyle
Linaa90 YuvarlanamayanPaanda ben 24 haftalık olana kadar emzirmiştim yavaş yavaş azaltmıştım sadece uyku öncesi verdim başta sonra onu da kestim ama doktorum 6. Aya kadar emzirebilirsin dedi birden kesmek istemedim hatta sabır taşı aldım ama hiç kullanmadım bu arada kızım 20 aylıktı kestiğimde
Linaa90 YuvarlanamayanPaanda evet zaten azalta azalta gittiğim için hemen hemen 1-1.5 ayımı aldı kesmek yani aynı dönemlere denk gelmiş tek da ret ak 8 haftalık değil 22-23 haftalık hamilelikteydim
YuvarlanamayanPaanda Linaa90 ayy askım zaten kızımı kestim oğluma. Hamile kaldım bunda emzirirken kaldım derken 4 yıldır sürekki bir emzirme içindeyim çok yoruldum elhamdülillah çok güzel geçti ilk günümüz ne ağladı ne bişi yaptı Allah yardım ediyor şükür
ug_fa-3diplomalianne YuvarlanamayanPaanda hamileyim canım 17 aylık da kızım var hala da emziriyorum bebeğime de erkek dediler kızıma anlata anlata travma yaratmadan oyunla emzirmeyi azalttım ama bırakmadım günde 2 kere emiyor o da sadece uyuyacağı zaman
Balbebek012 YuvarlanamayanPaanda acele etmeyin bence doktora danışın ben doktor bilgisinde 21.haftada kestim tanı 21 haftalık hamileyken. Sizin daha çok erken emzirebilirsiniz