YuvarlanamayanPaanda Kızlar 8 haftalık hamileyim 18 aylık bebemı sütten kesiyorum sabır taşı sayesinde ama aklımdaki tek soru süt kesici hap kullanayımmı kendi kendine kesilirmi kızımdayken kullanmıştım hapı bilgisi olan varmı
Fatmadmr37 YuvarlanamayanPaanda hamilelikte kullanılır mı hiç bilgim yok. Bende 4 aylık hamileyken ilk kızımı sabır taşı ile sütten kesmiştim. Bir kaç gün süt dolduğu için zorlandım bir kere sagmak zorunda kaldım ama sonrasında emzirmedigim için süt üretimi durdu tabi çekildi sütüm. En iyisi doktora danışmak.
Seyda-06 YuvarlanamayanPaanda ablamın eltisininde kızı 18 aylık kendide 26 haftalık hala emziriyor kesmene gerek yok demişler
zuk YuvarlanamayanPaanda Benimde kızım 9 aylık 8 haftalık hamileyim doktorum 12.hafta tamamen kesmiş olman lazım dedi bilmiyorum nasıl kesicem
YuvarlanamayanPaanda ug_fa-3diplomalianne hamileyim ve doğurana kadar biraz olsun benimde dinlenmem lazım oğlumda çok ıssırıp yara ettiği için normaldede kesmeyi düşünüyordum
YuvarlanamayanPaanda Seyda-06 ben doktora falan sormadım zaten kesmek aklımda vardi benim çok zorlanıyordum artık elhamdülillah bebeğimde yiyen bir bebek doğuma kadar biraz dinlenmek istiyorum
YuvarlanamayanPaanda Seyda-06 cinsiyeti aynıdır o zaman bebekelrin zıt cinsiyette emzirmek yasak çünkü ihmale gerek duymuyorum
YuvarlanamayanPaanda zuk oyy seninki daha küçükmüş yavrumm ya sabır taşı al aktardan kokusu görüntüsü ve ekşi tadı uzaklaştırır
zuk YuvarlanamayanPaanda onu deneyeceğim önceden gündüz hiç emmezdi mama yerdi yavrum şimdi gündüz de emiyor
ug_fa-3diplomalianne YuvarlanamayanPaanda alakası yok ki emzirebilir çocuk doğduğunda da emzirmeye devam edebilir zıt cinsiyette emzirirken falan diye hangi doktor söyledi merak ettim
Seyda-06 YuvarlanamayanPaanda öyle mi onu bilmiyordum evet cinsiyet aynı çok tuhafmış iyk defa duydum bu bilgiyi de neler öğreneceğiz daha kim bilir
YuvarlanamayanPaanda ug_fa-3diplomalianne genelde öyle olur zıt cinsiyette emzirmek iyi değil ya zaten hamileysen emziren çocuk yemeğe düşmüş demektir anne karnındaki beslenmesi daha iyi zaten hamilelikte üretilen sütüm protein açısından çok düşük olur
ug_fa-3diplomalianne YuvarlanamayanPaanda öyle bişey yok tıbbi olarak da kesinlikle doğruluğu olmayan bişey sadece hamilelikte hormonlardan dolayı bazı kadınların sütünün tadı değişebiliyor bebekte bunu bazen sevmeyebiliyor ve etmeyi reddediyor onun dışında herhangi bir zararı bi etkisi yok bebek emebilir zaten 24 saatte 24 kere emzirilmez artık büyüdüğü için 1 2 kere emiyordur neden faydasından alıkoyulsun ki ben elimden gelse 2 yaşını da geçerdim emzirmede
Zarifee YuvarlanamayanPaanda ben bantlamıştım ucunu bulamadığı için çok kolay oldu bırakması yalnız bandı bı sure cıkarmamanı tavsıye ederim siyah bant :)
YuvarlanamayanPaanda ug_fa-3diplomalianne valla öyle bebekelr vae ki yarım saate bir emiyor emin ol o günde 1-2 kez emen bebek şans meselesi normal zmaanda halin kalmıyor ki hamileysen daha beter olyyor başına gelmeyen anlamıyor malesef
YuvarlanamayanPaanda Seyda-06 ben öyle biliyorum çoğu zmaanda zıt cinsiyette süt kesilir diyorlar kaynanamın da öyle olmuş
ug_fa-3diplomalianne YuvarlanamayanPaanda hamileyim canım 17 aylık da kızım var hala da emziriyorum bebeğime de erkek dediler kızıma anlata anlata travma yaratmadan oyunla emzirmeyi azalttım ama bırakmadım günde 2 kere emiyor o da sadece uyuyacağı zaman