Ne kadar şanslısınız ama insan korkuyor anlayabiliyorum ben de bazen tek tük iyi oluyorum acaba bir şey mi oldu kalbi durdu diyorum insanı vesvese bırakmıyor içinizi ferah tutun sık sık kontrole gidin . Ben 6 dan sonra çok zor geçirdim yani hayattan soguyacak derecede bir de bu sıcaklarda çok zor geçiyor . Keşke hamile kalmasaydım diye de çok ağladım 2 yaşında da bir oğlum var çok ağlamalı çok kusmalı uyumalı geçt şu an 9. haftadayım bir tık daha iyi oldum sanki. Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin hiçbir şey hissetmeden hamilelik geçirenleri hep kıskandım yahu 💐