Seren39 tugceelaa Allah bir daha yaşatmasın inşallah🥹 duan içinde çok teşekkür ederim allahım kucağına almayı nasip etsin inşallah
merrrvees Seren39 forum sayfasında sol üst köşede 3 çizgi var orayı girince fotoğraf yükle yazıyor oradan yükleyip buraya kopyala yapıştır yapıyorsunuz 🌸
Seren39 arsesraa benim regl de 23 ünde olmam lazımdı işte muhtemel 18 inden sonra ilişki oldu o yüzden geç döllenme olmasından şüpheleniyorum
sizdenbiriyim Seren39 benim de döngüm çok dengesiz düşün 9 mayısta oldum sonra 28 haziran da adet oldum bugun de 28 temmuz ve dayanamadım kan verdim 2,0 çıktı yani ne yapayım bilmiyorum hani döngüm dolayısıyla erken mi vermiş oldum onu da bilmiyorum
kayrosmom Seren39 muhtemelen yoktur çok üzülerek söylüyorum… adet gecikmesinin 3.4. Günü zaten 100-200lere ulaştığı oluyor 6 gün gecikmede 300 küsür olmalıydı zaten… umarım en kısa zamanda güzel haber alırsın 🧡