Seren39 Kızlar adetim 6 gün gecikti benim beta değerim normalde hep 0.200 çıkar bundan 3 gün önce kan verdim 1.20 cıktı bugün akşam da erken gebelik testi yaptım flaşla tutunca çok silik bir çizgi gördüm. Geç döllenme ihtimali var mi bu değer yükselir mi
Bsracbn Seren39 1.20 negatif canım bende kan veriyordum 1.20 çıkıyordu çoğu ama sen yine de bekle bir kaç gün daha sonra yine yap
Papatya50 Seren39 canım basımdan ıkı kere kımyasal geçen büro olarak soyleyebılırım mı adet gecıkmesıne rağmen sefer dusuk zaten 5 den asagısı malesef negatıf olarak degerlendırılıyor
arsesraa hamzaezel canım idrarla yapılan erken testten yaptın mı peki benim de yaklaşık 15 gün var ama erken diye daha yapmadım
tugceelaa Seren39 adetime 7 gün kala vermiştim 1.80 çıkmıştı 2 gün sonra testi tekrarladım 35 çıktı inşallah yükselir senin de 🙏🏻
tugceelaa Seren39 hamilelerin duası kabul olur derler ederim tabi ki seve seve hemde 🥹 sen başta olmak üzere allahım kim evlat sahibi olmak istiyorsa kucağını boş bırakmasın hemen hamilelik nasip olsun 🥹🌸 haber ver bize de dualarımız seninle 🥹
sizdenbiriyim Seren39 benim de döngüm çok dengesiz düşün 9 mayısta oldum sonra 28 haziran da adet oldum bugun de 28 temmuz ve dayanamadım kan verdim 2,0 çıktı yani ne yapayım bilmiyorum hani döngüm dolayısıyla erken mi vermiş oldum onu da bilmiyorum
tugceelaa Seren39 testi ilk idrarla mı yaptın öyle yaparsan daha net çıkar fotoğrafı nasıl ekleniyor bilmiyorum ama eklersen bakarız 🥹
Seren39 tugceelaa ay amiinnn inşallah balımmm fotoğraf nasıl atılır bilmiyorum burda o yüzden atamıyorum 🥹
tugceelaa Seren39 bende bilmiyorum hiç ama test sonucu çıkınca yaz bize de 🥹 evlat kaybetmiş bi anne adayı olarak ben dua ettim 🥹🙏🏻
merrrvees Seren39 forum sayfasında sol üst köşede 3 çizgi var orayı girince fotoğraf yükle yazıyor oradan yükleyip buraya kopyala yapıştır yapıyorsunuz 🌸
Seren39 tugceelaa Allah bir daha yaşatmasın inşallah🥹 duan içinde çok teşekkür ederim allahım kucağına almayı nasip etsin inşallah
Seren39 arsesraa benim regl de 23 ünde olmam lazımdı işte muhtemel 18 inden sonra ilişki oldu o yüzden geç döllenme olmasından şüpheleniyorum