Seelinimo Adaklc6 kız benim rahim ağzı kısalığı 18mm şu anda. Bende sanıyorum ki haftan daha çok erken 😅 rahat ol evde yat gerekmedikçe kalkma bir şey olmaz Allah’ın izni ile
Adaklc6 Seelinimo yok cnm dogurcam sabah akşam erken olsa bu kadar rahat olamam ki gerçi dün akşam doğursam daha iyiydi stresi yükledim sabaha kadar demiyor ki günün gelmiş normal zaten 🤣
Baklavaseverim Adaklc6 Yok zaten düzenli sık yüksek sancı görseydi yatış yapardı düzenli değildir belki sağlıkla kucağınıza alın 🥰
Cans__ Adaklc6 sen yine de kendini kontrol et,bebek hareketlerini kontrol et. Bana da sancı,kanama ve çocuklarda birkaç saat hareketsizlik gibi durumlarda gel dediler
Adaklc6 Cans__ aynen cnm takip ediyorum bugünde hali hareketi yerinde ya bendeki stresten dolayı yada kendi isteğiyle 🫠🥹
Blackkk Adaklc6 bende şuan 35+5 im benim 25 mm progestan kullanıyordum bıraktım bu hafta doktor gelirse gelsin risk kalmadı zaten dedi hemen de kısalmaz dedi
Bellosima Blackkk bana doktor 30 da bıraktırdı 21 den beri kullandım . Toparlanmış kisaligin dedi. Eğer ilaca devam edersen bu seferde doguramazsin dedi. Bıraktım öyle
Cans__ Blackkk bende progestan fitili 36+0 olduğum gün bırakacağım doktor öyle dedi artık kısalabilir diye
Bellosima Adaklc6 26 milim 36+6 için normal bir değer değil mi doguma yakın kısalır zaten bildiğim. Benim de 21. Haftada 20 mm ölçüldü. Sancida gecrmissin dedi doktor ben bı şey hissetmedim. Neyse şimdi 36+5 teyim kisalmam geçti doktor da ilerledikçe kısalır zaten değip takibi bıraktı.
Adaklc6 Bellosima evet kısalırmış bu haftalar da doğum yaklastigi icin Günü de dolmuş oluyor zaten 37 sınır 🫠 bu arada doğumlarımız da aynı zamana denk geliyor sağlıcakla gelsin minikler 🤲🥰