Adaklc6 Benim 15. Hafta da 26 mm di sancı için yatış istemesi tamam ama haftanıza göre zaten artık rahim ağzının kısalması gerekiyor yatarak 36 da doğum yaptım 32 de açılmam vardı 30 da hunileşme 31 de yumuşama başlamıştı son 1,5 ay hastane de yattım oda sancı içindi düzenli sık sancılarım vardı 🤷🏻♀️