Gokturkmom_ Aysllllm son zamanlar normal aslında doğumun yaklaştığının habercisi sıklaşınca zaten doğum gerçekleşmiş olacak
Aysllllm Gokturkmom_ evet doğrudur da işte yine de bilemiyor insan gerçek sancı mı yoksa yalancı mı acaba diye 🙈
Aysllllm 3_bebelianne nişan gelmedi henüz ..sancı sıklığına d dikkat etmedim setleşiyor karnım bu sancı demek mi???
ikincibezelyeayak Aysllllm Doğum sancısı o zaman. Dk tutun kaç dk da bir 5 dk 3 dk da bire düşmeden gidin ilk doğumsa . Ben 7 dk da bire düşünce gitmiştim
Aysllllm ikincibezelyeayak yani bilemiyorum gerçekten..ama sertleşiyor karnım o an nefesim kesilir gibi oluyor ter içinde kalıyorum sonra geçiyor ..hayırlısı bakalım yaa yaşayıp görücem artık ne olduğunu…doğurursam da doğurmazsam da yazarım 🤭
3_bebelianne Aysllllm sancı adet sancısı gibi oluyor benim göbeğim düştü bebek kasılmaya toplanmaya başladı iki gün sonra suyum geldi çok az sonrasında nişan geldi adet sancısı gibi sancılar çoğaldı
ikincibezelyeayak Aysllllm Tarif ettiğiniz şey zaten sancı doğum sancısı o kesin , ya düzene girer yarına doğar Yada biraz açılma yapar durur , günler sonra doğumunuz olur . Hayırla sağlıkla gelsin ıns
Aysllllm 3_bebelianne anladım..göbeğim düşmedi daha benim..sadece karnım sertleşiyor toplanıyor gibi oluyor bebek..biraz belimden ağrı giriyor o kadar
annelojikdanisman Öyle gibi görünüyor. Doğum nasıl yapılır, sancılar nasıl kontrol altına alınır bilgi sahibi olmak için videoyu izleyebilirsin. ❤️
humeyrauo Aysllllm Benim de bugün fazla oldu da,bir de regl ağrılarına benzer ağrılar,alt kısımda ağrı,batma gibi şeyler vs..