Aysllllm Kızlar 37+6 haftalık oldum..gaz sancısı gibi sancım var böyle karnım sertleşiyor felan sanki bebek bir yere toplanıyor gibi nedir bu sizce ??doğum belirtisi değildir demi
Yazmelegi_ Aysllllm benim en son belimden vuran sancılar eşliğinde bebek bi yerde toplanıp sertlesiyordu dogum yapmıştım
bebeklerim__ Aysllllm normal kasilmalarin olabilir. Sanci belden bacaklaravuruyor adet ağrısının kat fazlasi
ikincibezelyeayak Aysllllm Sancı bu sıklığını kontrol edin bir de ne kaç sn sürüyor onu. Kasılma sayacı var uygulama ındırın yardımcı olur Sıcak suya girin geçer azalırsa doğum degıldır , ama artar sıcak suyla düzene girerse ve uyutmazsa bebek geliyor demektir
Gokturkmom_ Aysllllm son zamanlar normal aslında doğumun yaklaştığının habercisi sıklaşınca zaten doğum gerçekleşmiş olacak
Aysllllm ikincibezelyeayak hemen hemene bir saattir yaşıyorum bunu..tuvalete gidiyorum biraz rahatlıyorum ama sonra yine aynı sancılanıyorum ..
petronix Aysllllm Dinlenince de geçmiyorsa doğum sancısıdır bir acile görünmenizde fayda var bebek hareketleri nasıl?
ikincibezelyeayak Aysllllm Doğum sancısı o zaman. Dk tutun kaç dk da bir 5 dk 3 dk da bire düşmeden gidin ilk doğumsa . Ben 7 dk da bire düşünce gitmiştim