Anneveogluu Arkadaşlar ben 20 haftalıkken başvuru yapmıştım şuan 31+2 oldum ama hala gelmedi doğum bekleniyor yazıyor ne zaman gelir acaba bilgisi olan yazabilir mi
Nazklc Anneveogluu benim de böyle yazıyordu kargocu getirdi 31-32 haftalıkken galiba yani çıkmış getirecekler😊
UraSsmom Anneveogluu Ben 21 haftada başvurmuştum 27 ydi galiba getirdiklerinde. Genelde 35 e kadar getiriyorlarmış
Elifmehmetemin Anneveogluu bende de böyle yazıyor 35+6 haftalık oldum bişey geldigi yok gelir mi de bilmiyorum
Sunflowerr Nazklc merhaba bende başvurmak istiyorum ama beşik puset istemiyorum mevcutta var onları çıkartıp diğer ürünleri talep edebiliyor muyuz acaba
Hande123- Nazklc doğum paketinden faydalanmak için gelir seviyesinin düşük mü olması gerekiyor yoksa herkes faydalanabilir mi?
ipekmom_ Anneveogluu bnde bugün başvuru yaptım unutmuştum bunuu, sabah komşuma getirdiler öyle aklıma geldi, komşum doğum yaptı 1ay olacak yeni geldi ona. Benim onaylandımı bilmiyorum 2gün sonra belli olacak. Herkese farklı zamanlarda geliyor sanırım
hermione_granger Anneveogluu ben doğum yaptıktan 2 ay sonra getirdiler nezman geliceği çok belli olmuyor
Der_yaa Anneveogluu ya pardon buna sadece istanbul da ikametgah eden mi başvurabiliyo bi arkadaşın durumu baya kötü memleket farkı var başvurabilir mi acaba
Nazklc Der_yaa başka şehirlerde de belediyenin hoşgeldin bebek paketi var hangileri bilmiyorum bi bakın isterseniz