YyyyYasemin Onurbanuu varmış maalesef ama şükür doktor kötü bişey yok 15 gün sonra yine gel dedi normal kontroller için dedi bakalım nasip
mrp2023 YyyyYasemin benim kan pıhtılaşmam var ama tıbbi genetiğe kan verdim orada çıktı bu şekilde saniye olarak değildi sonuçlar heterozigot vs. Yazıyordu