Kızlar hamilelipin ilk başında doktorum kan pıhtılaşması istemişti 28.7 sn çıkmıştı bugün 12 haftalık olarak gittim doktor yine istedi ve 20.3 sn yeye düşmüş sizce ilk doktoruma gidip sormalı mıyım korkuyorum pıhtılaşma yüzünden bişey olursa diye sizin kaç başına gelen söyleyebilir mi