munlll öyle canım. Benimde 4 yıl olmadı bende pco eşimde sprem sorunu vardı takviye kullandık kendiliğinden gebe kaldım çok sevndik ama 18 haftalıkken kaybettim korunma falan derken beklemek istemedim direk tedaviye başladım bende rabbim isteyen herkese nasip etsin inş. Bende öyle diyorum çektğim acının elbet vardır bir mükafatı rabbim tez zamanda güldürsün yüzümüzü