Selim_Alparslan SuEr_Tu1512 Evet kuzum ailecek cok heyecanlıyız oglum da abi oluyorum diye seviniyor karnım büyüdükçe doguma az kaldı diye seviniyor bizde öyleyiz eşimle 2. Bebek ama ilkmis gibi geldi 6 sene sonraaa👻🤭😊
SuEr_Tu1512 Selim_Alparslan Bizde öyleyiizz hele oğlum, sürekli karnımı öpüyor, canım kardeşim falan diyor, doğmasını 4 gözle bekliyorum 🥺
Busrabzkrt SuEr_Tu1512 Bende son 99 a ne zamn gelirim diye beklerken şuan son 30 dayız sezeryan olacağım bakalım son kaç günüm kaldı daha tarih almadık son 14 gün diyorum bence
Dilaraa55 SuEr_Tu1512 Evet canim yaa heycan dorukta belki daha erken belki dahada gec olucak normal doğumu bekliyoruz nasip olursa 🥰🥹
Nur124 SuEr_Tu1512 çok çabuk geçiyor inan ki bende bı turlu 99 lara gelemiyordum şimdi 53 kalmış Rabbim hepimizi sağlıkla vaktinde evlatlarımıza kavuştursun insAllah 🌸