SuEr_Tu1512 Daha dün öğrendim hamileliğimi 🥹 Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan çift sayılara düşmüşüz bilee 🥹 Her anın tadını çıkarın, kıymetini bilin. Zaman çok hızlı geçiyor 🥹
Annekuzusu123 SuEr_Tu1512 zaman hızlımı geçiyor bana neden geçmiyor o zaman 😂son 60 ama nedense hiç bitmeyecek gibi
aybalasmom SuEr_Tu1512 ben de tam böyle düşünüyorum. Nasıl geçecek diye bekliyordum şu an 101 gün kalmış diyor. 2 gün sonra biz de çift rakamlı sayılara düşücez. Her anı her günü ayrı bir macera, mucize🥹
Busrabzkrt SuEr_Tu1512 Bende son 99 a ne zamn gelirim diye beklerken şuan son 30 dayız sezeryan olacağım bakalım son kaç günüm kaldı daha tarih almadık son 14 gün diyorum bence
Annekuzusu123 SuEr_Tu1512 bide hastanede yatıyorum ya belkide ondan daha cumartesiye kadar burdayım Allah izin verirse idrarımda hala enfeksiyon çıkarsada salıya kadar burdayız😔30+5 olarak çıkıcam
SuEr_Tu1512 aybalasmom Evet evet gerçekten mucize bişey yaa🤲 Resmen sen akvaryumsun, içinde balık yetişiyor 🥹🥹
aybalasmom SuEr_Tu1512 Rabbim isteyen herkese en yakın zamanda en güzel şekilde nasip etsin hayırlısıyla❤️🙏
SuEr_Tu1512 Annekuzusu123 Aslında bence çok düşük çıkmış yaa. Benim geçen ay 100 çıkmıştı, doktor bile şok oldu ama fitil ve antibiyotik vermişti, 4 gün sonra 33e düşmüştü, birde sadece antibiyotiği kullanmıştım
Selim_Alparslan SuEr_Tu1512 Evet kuzum ailecek cok heyecanlıyız oglum da abi oluyorum diye seviniyor karnım büyüdükçe doguma az kaldı diye seviniyor bizde öyleyiz eşimle 2. Bebek ama ilkmis gibi geldi 6 sene sonraaa👻🤭😊