Hanımlar bence silik çıkan testleri sabah ilk idrarla tekrar yapın gene aynı şekilde oluyorsa kan verin es sağlıklısı o çünkü ben bütün hamileliğimi kan vermeden öğrendim testlerin adını hatırlamıyorum şuan hemşire bir arkadaşım ile almıştık ama silikti başta ertesi gün yaptığım zaman biraz koyulaştı sonrada zaten direk doktora gidip keseye bakmıştık benim için şuan sildiklerin hepsi hamile inşallahta öyledir