Sezei ben de aynı yollardan geçtim ve şimdi geriye dönüp baktığımda keşke ilk gittigim hastaneye gitmeseydim diyorum çünkü çok paralar döktüm alyansima kadar sattım o yüzden doktor ve hastane tercihi çok önemli geçen yıl da devlet destekli tüp bebek yaptirdim ama tutmadı tedavileri bıraktım. İnşallah ilk aşılamada tutar dua ediyorum herkese çünkü o yollardan geçmek kolay değil maddi manevi çok yıpranıyor insan