Miracle_1 Hatice_ozbay canım ben sormadım onu pcos var mı diye sormuştum yorumları karıştırdın sanırım her zaman gecikme oluyor mu diye sordum birde 😊
Hempol Helloben benimde yarın regl günüm awoxlar çok çok az silik çizgi gördüm ama dün Predictor yaptım silik bile çıkmadı regl belirtiside yok bekliyoruz bakalım😅