YyyyYasemin
Yorumunuzu beni aşırı duygulandırdı aynı şeyleri yaşamışız bende 12 haziranda kürtaj oldum kalbi durmuş kızımızın 12+3de . O kadar çok ağladım ki hemşireler elimi tutup benimle benzer şeyler yaşadıklarını sonra sağlıklı kucaklarina aldıklarını anlattılar… hastanenin önünde eşimle sarılıp ağlamamız asla gözümün önünden gitmiyor.. Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı sıhhatli evlat versin