@"
MutluSema_ Allah ol dedigi için oldu, gel dediği icin geri gitti..
Bende yaşadım aynı süreci,zor olduğunu bil ve kabul et.gebeligin ilerleyip bebeğin daha kötü hastaliklarla mücadele etmediği için de şükret.ben öyle teselli buldum.bazilarinin ömrü daha kalbi atmadan bitiyor.bizim bebeklerimiz de oyle oldu,inşallah en güzel yerlerdedirler..
Şu an karnındaki bebeğin hastalıklarıyla sıkıntılanan birsuru arkadaşımız var biyerlerde,ve bizim gibi erken dönemde kaybedenler.Allah tüm çocuklara şifa,anne babalarinada sabır ve güç versin inşallah🦋🧡