Bts bende bu şekilde düşünüyorum ama bu his öyle birşey ki. Hani o benim annem ondan zarar gelmez dedirtmiyor. Hastalık gibi. Bende dağa Doğum yapmadım. Geçen gün anneme söyledim zamanla geçer dedi. Umarım geçer. Çünkü annannesi babaannesi teyzesi halası sevecek tabi en doğal hakları.