Denizilemert bak.bende halayım söylediğinin aynısı başıma geldi benim ilk yeğenim idi ben yengemi de çok severim yeğenimi de hele ına ölüyorum yeğen bu sevilmez mi bazen derdim halası kurban olsun çok seviyorum onu ya sanki oğlum gibi diyordum yengeme o kadar ki içimde sevgisi var kokusu yeterdi oğlum da var benim değeri aunı derdim(bu çok güzel birşey değer verilmemesi daha kötü emin ol) sonra bir kere kavga çıkardı anneme şok oldum neymiş efendim bana diyor oğlum kadar değerli onu seviyorum onu özlüyorum ben onun annesiyim benimle kıyaslıypr sanki diyordu halbuki yok öyle birşey ama.şimdi pişman oldı biliyor musun anladı çok sevdiğimizi özür bile diledi emin ol buna halaların ve babaannenin sevgisi çok farklı oluyor keşke benim oğluma da öyle değer veren aile olsa 😏