Asyasel1720 EsoMom_ benim üçüncü sezaryenim olacak 37 38 hafta arası olur dedi doktor 38 haftayı geçirmeyiz demişti ondan sanırım
EsoMom_ Asyasel1720 bana da perinatoloji öyle dedi kilosu iyiyse 37 dede girebilirsin doğuma dedi bana
EsoMom_ ikibebelianne-M 32 den sonrası hızlı gelir ya bana 37 38 arası giricem doğuma nasıl olsa kskdkdkxk
EsoMom_ tahamommy gittim gitttimmm ayaklarım kopuyor valla çok yürüdüm bugün ya yüzünü göstermedi haftaya yine çağırdı yüzü için 😀😀😀 diğer herseyine baktı iyi dedi çok şükür 🥰🥰
Sezenn10 cakirbebek merhaba.. Forumda yasak olduğu için size burdan yazıyorum.. +966571041296 bana watsaptan yazabilirsiniz