EsoMom_ Ay her gittiğimde çok heycanlanıyorummmm bebeğimi görücem diye ve yarın detaylıya giriyoruz :)
tahamommy EsoMom_ ben ben bennn 💃🏻💃🏻 ama artık büyüdüğümüz için yüzüne gözüne değil organlarına plasentasına bakıyolar oğluşumun 🥲 inşallah yarın bi yüzünü gösterirler en son detaylıda görmüştüm 🥹
Meral_63 EsoMom_ 17 haftalık oldum geldim bugün hastaneye baş ağrısı yüzden geldim açıksasi iki haftam yoksa
EsoMom_ star_ana her gittiğinde insan çok heyecanlanıyor yeni yeni hareketleriyle karşılaşıyorsun resmen 😀😀😀 22+2 💙
EsoMom_ ikibebelianne-M ayyyyy bizde o günlere gelelim dicem de valla çabuk geçiyor zaman :) Sağlıkla sıhhatle kucağına al inaalllah :)
Sezenn10 cakirbebek merhaba.. Forumda yasak olduğu için size burdan yazıyorum.. +966571041296 bana watsaptan yazabilirsiniz
ikibebelianne-M EsoMom_ 32 ye kadar hızlı geciyor sonrası kaplumbağa hızında ☺️ simdi bana 11 gun 100 gun gibi gelir😀🌸
Asyasel1720 EsoMom_ benim üçüncü sezaryenim olacak 37 38 hafta arası olur dedi doktor 38 haftayı geçirmeyiz demişti ondan sanırım
EsoMom_ ikibebelianne-M 32 den sonrası hızlı gelir ya bana 37 38 arası giricem doğuma nasıl olsa kskdkdkxk
EsoMom_ tahamommy gittim gitttimmm ayaklarım kopuyor valla çok yürüdüm bugün ya yüzünü göstermedi haftaya yine çağırdı yüzü için 😀😀😀 diğer herseyine baktı iyi dedi çok şükür 🥰🥰